top of page

Styl tumblr

Cześć! Dzisiaj pokażę wam jeden z najpopularniejszych teraz stylów ubierania się, czyli styl 'Tumblr Girl'.

Według tego stylu ubierają się głównie nastolatki. Z tego co wiem, osoby ubierające się w stylu tumblrowym są uważąne za snobów. Głównie jest tak ze względu na ideologię towarzyszącą temu stylowi. Chodzi o noszenie markowych ubrań, takich jak np. na zdjęciach poniżej, co ma pokazać, że jest się bogatym.

Mi osobiście nie podoba się taki obrót sprawy. Sam pomysł na noszenie takich ubrań jak na zdjęciach poniżej według mnie jest jak najbardziej OK, lecz jeżeli już dochodzi do 'szpanowania' pieniędzmi nie jest to w porządku.

Przejdźmy do takich elementów tego stylu jak: buty, ubrania, włosy i makijaż.

Buty

Są to buty głównie sportowe. Niestety czasami liczy się napis na butach np. adidas, lecz ja uważam, że nic nie stanie się jeżeli będą to zwykłe białe, sportowe buty.

Ubrania

Spodnie i spódnice

Są to głównie dżinsy, czarne joggersy lub dresowe krótkie spodenki. Jeśli chodzi o dżinsy głównie są to: krótkie spodenki, z dziurami oraz zwykłe. Spódnice kraciaste i czarne.

Topy i bluzki

Ogólnie są to krótkie topy, bluzy i swetry(zieleń khaki, bordowy, czarny, biały i szary oraz paski).

Koszule i kurtki

Flanelowe koszule i dżinsowe kurtki to właśnie ten styl!

Włosy

Tutaj królują warkocze, koki i kucyki. Sami zobaczcie!

Makijaż

Ja sama się nie maluję, więc nie umiem do końca opisać tumblrowy makijaż XD

Sami zobaczcie.

Tym kończę mój pierwszy post. Myślę, że wam się podobał. Jeśli się pomyliłam to przepraszam ;)

Nie chcę tu poruszać trochę kontrowersyjnych tematów, o których mówiłam na początku, dlatego starałam się opisać sam styl i nie wzbudzać w nikim zazdrości, ani złego samopoczucia.

Miłego dnia ;3


bottom of page